fredag den 3. august 2012

Snart afsted

Jeg skal snart til Georgia i USA og tager af sted d. 7 august som udvekslingsstudent. Jeg skal være på en camp i  New York i 2-3 dage sammen med andre udvekslingsstudenter fra skandinavien. Jeg glæder mig rigtig meget til at se NY og selfølgelig til at se min værtsfamilie. Min værtsfamilie består af en far, mor, 2 piger på 16 og 14 år, 2 drenge på 10 og 9 år. Der kommer også 2 små børn som skal være der i et stykke tid. Så det er en rigtig stor familie, men det er jeg vant til fra min egen familie. Jeg skal bo lidt uden for byen Fort Valley.
 Jeg ser virkelig frem til at komme derover og se deres kultur m.m. Jeg tror på, at det bliver svært i starten, og der kommer nogle udfordringer som man lige skal takle.
Inde i mit hoved har jeg alle mulige forventninger til hvordan det kommer til at gå og forestiller mig lidt hvordan det er derovre. Det er første gang jeg skal til USA.
Min skole hedder Crawford County High School og de har mange sport aktiviteter som jeg rigtig gerne vil prøve. Jeg synes det er nogle fede sportsaktiviteter som er på skolen, f.eks: Cross Country, Dance Team, Softball og Track og meget mere.
   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar