mandag den 13. august 2012

New York


Så er min tur til NY slut! Jeg havde en fantastisk tur med en masse søde udvekslingsstudenter fra skandinavien. Vores flyvetur tog 8 en halv time, men man udnyttede turen med at snakke med de andre udvekslingsstudenter. Vi ankom til hotellet om aftenen og fik en kedelig morgenmad om morgenen. Efter det tog vi bussen ind til NY hvor vi så Central Park, Manhatten og mange andre steder. Vi shoppede  efter det og blev delt op i grupper, fordi vi ikke måtte være alene.
Dagen efter var vi rigtig trætte, men vi have en humoristisk guide som holdt selvskabet i top, så det blev bare en bedre tur. Vi så de nye tvillingetårne og frihedsgudinden fra en færge. Det var helt uvirkeligt at tænke på den 11 september.
Efter det, så vi Brooklyn Bridge og kom på fri fod igen for at shoppe. Min gruppe var i Chinatown og fik kinesisk mad :)
Om aftenen skulle vi tidligt i seng pga. vi skulle med bus om natten til lufthaven. Efter det vidste jeg at der ikke var langt tid til at jeg så min værtsfamilie! :) Jeg skulle tage 3 fly den dag ! :) Jeg har nogle billeder du kan joine hvis du vil ! :)
Vores Humoristiske guide, Mike 
                             
På færgen hen til NY og frihedsguiden
                                   
NY, Manhatten
                                                 
Down Town New York
                                                 
Det var vores kinesiske mad, vi fik i Chinatown, NY
                   
Her er alle udvekslingsstudenter fra skandinavien 
                           
Astrid og mig ved Brooklyn Bridge
                                 
Her er de to tvillingetårne, som er ved at bygges op
                             
Her er jeg sammen med nogle af udvekslingsstudenterne
                           
Her er frihedsgudinden
Her er min kaffebutik med den bedste kaffe!
                                 

1 kommentar:

  1. OK, her har vi lavet kogt broccoli og blomkål til dig i ÅREVIS og du har nægtet at spise det. Og så køber du det frivilligt i China-Town. Hvad gik galt :-) Men det skal vi nok huske, når du kommer hjem igen :-)

    Læg bare flere billeder op. De er super gode.

    SvarSlet