søndag den 26. august 2012

Orienteringsmøde i Atlanta


Lørdag morgen tog min kontaktperson, hendes udvekslingsstudent, 2 andre udvekslingsstudenter fra Tyskland og Danmark og mig  til Atlanta. Os to danskere der var der, måtte ikke snakke dansk sammen, men vi gemte os et sted, hvor de andre ikke kunne se os og høre os. Det var helt mærkeligt, at snakke dansk igen, ens mund plaprede bare løs! 
Alle os udvekslingsstudenter der var til mødet skulle have en speciel ret fra vores eget land med. Jeg lavede chokoladeboller, og de var væk inden 5 min. :) 
Orienteringsmødet var mega kedeligt, fordi vi havde hørt om alle reglerne flere gange. Mødet varede ca. 2 timer. Efter det tog vi 4 udvekslingsstudenter ud og shoppede i kæmpe Atlanta. Der var Outlets overalt. Det var fedt, at snakke med andre udvekslingsstudenter, synes jeg.   

Atlantas store bygninger
Her er vidst os udvekslingsstudenter fra mødet
Hotellet hvor vi havde orienteringsmødet
Her er Laura og Debbi
På vej hjem fra Atlanta





Ingen kommentarer:

Send en kommentar